پرسپولیس موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی بخوانید :

شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی

امروزه مراکز درمانی متعدد در سطح کشور نظیر بیمارستان ها، درمانگاه ها و جمعیت کثیری از پزشکان و حتی مشتریان خانگی نیازمند تجهیزات پزشکی می باشند. تجهیزات پزشکی به دلیل آن که با جان مردم سر و کار دارد بایستی از استاندارد های لازم برخوردار بوده تا بتواند سلامت جامعه را تامین نماید.

اداره کل تجهیزات پزشکی در این راستا سعی نموده است تا با معرفی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و وارد کنندگان لوازم مصرفی پزشکی از سو استفاده ی افراد و شرکت های نامعتبر جلوگیری نماید. چرا که غیر استاندارد بودن لوازم پزشکی و یا دستگاه های پزشکی می تواند خطای پزشکان، متخصصین و مراکز درمانی را بالا  برده و موجب پایین آمدن سطح بهداشت و سلامت در جامعه شود.

لزوم توجه به این مهم همچنین باعث شده است تا این سازمان لیستی از قیمت های مصوب برای فروش تجهیزات پزشکی نیز ارائه نماید که به این طریق مصرف کنندگان خانگی و دیگر ارگان ها بتوانند از قیمت واقعی اجناس اطلاع پیدا کرده و مجبور نباشند که آن ها را با قیمت های گزاف از توزیع کنندگان غیر معتبر خریداری نمایند.

شرکت سدان مد با 15 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تجهیزات پزشکی، امروزه با گسترش فعالیت های خود در زمینه ی تامین تجهیزات پزشکی تهران و نیز شهرستان ها اهتمام ورزیده است. از جمله اقدامات مفید این شرکت در راستای تامین نیاز های اساسی مردم به تجهیزات پزشکی شامل تجهیز کردن بیمارستان ها، تجهیز کردن کلینیک ها، تجهیز درمانگاه های عمومی و تخصصی، تجهیز آمبولانس، تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل را می توان نام برد.

فعالیت های مفید این شرکت به همین جا خاتمه نمی یابد، چرا که سدان مد بزرگ ترین شرکت پزشکی می باشد که با اکثر ارگان ها و سازمان های کشور همچون سازمان امداد و نجات، سازمان ملل، هلال احمر، شهرداری، نیروی دریایی سپاه، مپنا و ... همکاری نموده است.

لوازم مصرفی پزشکی

یکی از انواع لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مصرفی جراحی می باشد که شامل استپلر، تروکار، لوله تراشه، کلیپ اپلایر، مش جراحی، کلیپس جراحی، بند لیگاتور، الکترو سرجری، سوند ها و ... بوده که مورد نیاز مراکز درمانی همچون بیمارستان ها می باشد. این لوازم مصرفی پزشکی به دلیل حساسیت بالا بایستی حتما از بهترین برند ها باشند تا بتوانند سلامت بیماران را حفظ کرده و برای ادامه ی زندگی آنان مشکل ساز نباشد.

سدان مد مرجع تخصصی کالای پزشکی می کوشد تا با تمرکز و تخصص لازم در این حوزه، فعالیت های خود را جهت ارتقا کیفیت و سطح سلامت و ایمنی کالای مصرفی پزشکی گسترش داده و در تمام مراحل درمان بیماری، همراه بیماران باشد. این شرکت تلاش دارد تا بیماران یا مصرف کنندگان خانگی برای تامین نیاز های خود به لوازم پزشکی سختی و مرارت را تحمل نکرده و با تامین سریع وسایل مورد نیاز ایشان، کمی از مشکلات بیماری آنان بکاهد. همچنین فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد با عرضه ی محصولات استومی، باند و گاز، پانسمان و ... با برند های مختلف و قیمت های متفاوت سعی می کند تا نیاز های مصرف کنندگان را با هر سطح توان مالی به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت برای تامین نیاز های مراکز درمانی می باشد. سدان مد در نظر دارد تا با فروش تجهیزاتی نظیر دستگاه های پزشکی به صورت نو و دست دوم موجبات رضایتمندی سازمان ها و ارگان های پزشکی را با وسعت هر چه تمام تر فراهم نماید. این شرکت با فروش تجهیزات دست دوم مرغوب و با کیفیت سطح توان مالی ارگان های دولتی را نیز در نظر گرفته و برای تامین نیاز های قشر محروم جامعه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

از آن جایی که جستجو برای محصول مورد نظر در بازار و خرید آن می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد که زمان و انرژی زیادی را از شما صرف می کند، امروزه فروشگاه های اینترنتی خرید مردم را بسیار آسان نموده اند. در میان فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی، فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد امان خرید تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین برای تمامی هم وطنان عزیزمان در تمام نقاط ایران فراهم نموده است.

شما می توانید لیستی از تمامی محصولات با برند های مختلف را در این فروشگاه به صورت موردی بررسی کرده و ویژگی های هر محصول را به صورت دقیق در این فروشگاه اینترنتی مطالعه نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مد امکان پرداخت درب منزل را نیز برای خریداران تهرانی فراهم نموده است.

محصولات در این شرکت در تمامی شاخه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی، کلینیکی، مراقبت بیمار در منزل، تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس و نیز لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی ارائه می شوند که خریدی امن و راحت را برای شما امکان پذیر می سازند.

لوازم مصرفی پزشکی می توانند از نوع یک بار مصرف و یا از نوع چند بار مصرف باشند. لوازم یک بار مصرف همانطور که از نام آن نیز پیداست به صورت پکیج های بسته بندی برای جلوگیری از انتقال عفونت ها عرضه و روانه ی بازار می شوند که تنها یک مرتبه قابل استفاده می باشند. این محصولات شامل لباس های یک بار مصرف بیمارستانی، چسب های ضد حساسیت پزشکی، انواع دستکش های یکبار مصرف، گان و شان، سرنگ، آبسلانگ، انواع سوند ها، کلاه بیمار و جراح، سر سوزن، آنژیوکت و ... می باشند که تنها یک بار می توان از آن ها استفاده نمود.

علاوه بر لوازم مصرفی پزشکی، سدان مد تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی را نیز با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دارده و سعی می کند تا روز به روز برند های مختلف موجود در بازار را نیز به مصرف کنندگان خود ارائه نماید. ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و قیمت مناسب موجب شده است تا این روز ها سدان مد به یکی از محبوب ترین شرکت های توزیع کننده ی تجهیزات پزشکی بدل شده باشد.

 

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 301 تاريخ : 21 آبان 1399 ساعت: 6:17
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد؟ بخوانید :

چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد؟

با ورود چلنیوم به صنعت تابلوسازی با یک تحول عظیم در دنیای تابلوسازی روبه رو شدیم . از ورود آن به حرفه تابلوسازی چند سالی بیش نمی گذرد با این وجودطرفداران زیادی پیدا کرده است. چنل (channel) یعنی جسم یا کانالی که شکل یو (u) باشد و استفاده ازین کلمه بدین معنی است که حرف یا شکلی را بعد از چسباندن به شکل یو (u) درمی آیند و چون جنس لبه از ورقه نازک آلومینیومی می باشد از ادغام این دو کلمه چلنیوم بوجود می آید.

 

تاریخچه چلنیوم :

در اواسط سال 2000میلادی شرکت اسپانیایی ام سی آی با تکنولوژی های برتر روز دنیا توانست آلومینیوم را به شکل براق و چون آیینه مانند با انعطاف پذیری بالایی در آورد که همچون استیل بنظر آید.بعد از طی اندک زمانی کشور تایوان از این روش مبتکرانه استفاده کرد و محصول مشابه آن را با کیفیتی متمایزتر با نام تجاری آلوباند روانه ب بازار کرد ،سپس کشور چین متعاقبا با کمی دخل و تصرف در صنعت محصول مورد نظر لبه های چلنیوم را در عرصه تبلیغات جهت ساخت حروف و اشکال وارد بازار تبلیغات نمود.

بعضی از برند های معتبر با نام های آلوشاین- آلوتیپ-آلووان- آلومکس-گلکسی – امروزه در کشور ما دارای بازار پر رونقی هستند.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم در حقیقت به حروف و تابلوهایی اطلاق می گردد که لبه حروف آن از جنس چلنیوم باشد. لبه حروف یعنی جایی از حروف که باعث برجستگی آن ها می شود و اغلب دارای رنگ های طلایی و نقره ای هستند.لبه چلنیوم مهم ترین قسمت تابلو می باشد که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که به اختصار به آن چلنیوم گفته می شود. ساخت و تولید این تابلوها حتما باید براساس به روزترین متد و استانداردهای دنیا صورت گیرد.

این تابلوها جذابیت و جلوه منحصر به فردی دارند به این خاطر که هم در روز با نو آفتاب بازتاب خیره کننده ای به حروف می دهد و هم در شب و مکان های کم نور توسط نورهای smd جلوه ای زیبا به کار می بخشد .

لایه بالایی تابلوهای چلنیوم و قسمتی که نور را عبور می دهد بخش بسیار مهمی به شمار می اید که بایستی حتما به دست متخصصین با سابقه این امر صورت گیرد به این خاطر که طراحی ساخت آن به شدت حساس بوده و به دقت بالایی نیاز دارد.

جنس لایه رویی تابلو چلنیوم پلکسی گلاس است و برای زیرسازی تابلوهایی که نور smd بر روی آن سوار می شود از پلاستیک های فشرده تحت عنوانpvc به کار می گیرند.

تابلو چلنیوم به دلیل تنوع رنگی و استحکام بالا یکی از پر طرفدارترین تابلوهای حروف برجسته در تابلو سازی می باشد.

کاربرد و مزایای تابلو چلنیوم :

1 )طول عمر بالا

2 ) بهینه سازی مصرف انرژی

3 ) تنوع در ایجاد هرگونه طرح و رنگ ،سایز

4 ) جذابیت بالا با نور پردازی و چشم اندازی چشم گیر

5 ) قابلیت سرویس آسان

6 ) مقاوم در برابر انواع شرایط جوی

7 ) دارای قابلیت شست وشو

...
نویسنده : ممود بازدید : 326 تاريخ : 26 آبان 1399 ساعت: 10:26
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : رگال جمع شو چیست ؟ بخوانید :

رگال جمع شو در سطح بازار توسط نمایندگی های فروش به مصرف کنندگان این محصول به فروش می رسد. نمایندگی های فروش در داخل کشور همیشه محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و یک جا از تولیدی خرید کرده، و با اندکی سود به مشتریان در سطح بازار می فروشند. مصرف کنندگان از رگال برای جمع کردن انواع لباس ها در خیاطی های خود استفاده می کنند. مشتریان عزیز در صورت مایل بودن می توانند، این محصول را از سایت های فروش خرید کنند. به این صورت که با مراجعه کردن به سایت فروشنده محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده، و سفارش خود را در سامانه ثبت می کنند

قیمت خرید رگال جمع شو در بازار

قیمت خرید انواع رگال جمع شو در بازار در سایت های فروش این محصولات موجود بوده است و علاقه مندان به خرید در صورت مایل بودن می توانند به این سایت ها رجوع کرده و محصول مورد نظر خود را از این سایت انتخاب نمایند و از خرید خود به نحو احسنی استفاده نمایند. از رگال بیشتر در منازل برای نمیز و منظم نگه داشتن لباس ها استفاده به عمل می اید.
رگال لباس نیز در سطح کشور مصرف کنندگان خاص خود را دارا می باشد این مصرف کنندگان این محصول را به صورت تلفنی نیز می توانند از نمایندگی های فروش در سطح شهر ها سفارش دهند و از خرید خود در خانه استفاده کنند. 

شرکت تولید کننده رگال جمع شو در ایران

شرکت تولید کننده رگال جمع شو در ایران به تولید این محصولات مشغول بوده است و از این کار سود خوبی هم به دست می اورند این تولید کنندگان محصولات تولیدی خود را به محض تولید کردن در سایت های فروش در اینترنت قرار می دهند تا مصرف کنندگان در صورت نیاز داشتنت به راحتی بتوانند این محصول را خرید نمایند. رگال دیواری نیز در سطح بازار مصرف کنندگان خود را دارد که برای اویزان کردن لباس از دیوار استفاده می کنند.
اسان ترین روش خرید در سطح جهان خرید به صورت آنلاین بوده است و بهتر است که همگان کالاهای مورد نیاز خود را با این روش از بازار خرید کنند.

...
نویسنده : ممود بازدید : 337 تاريخ : 27 آبان 1399 ساعت: 9:26
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : چطور یک عطر خوب بخریم؟ بخوانید :

در این جا برای‌تان نكات جالبی از دنیای خوش بوی عطرها آورده‌ایم. امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشید و از نکات خرید عطر ما استفاده کنید.

عطر چیست؟
عطرها از 78 الی 95 درصد الكل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌كه در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌كار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد كه خوب است شما هم با آن‌ها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

پرفیوم‌ها: پرفیوم‌ها بهترین و بادوام‌ترین نوع رایحه‌ها با 22درصد اسانس روغنی هستند.

ادو پرفیوم‌ها: بعد از پرفیوم‌ها، ادوپرفیوم‌ها قرار می‌گیرند. این گروه با داشتن 15 الی 22درصد روغن‌های معطر رتبه دوم را به‌دست می‌آورند.

ادوتویلت‌ها: این دسته8 تا 15درصد اسانس روغنی دارند.

ادكلن‌ها: كه برای مردان استفاده می‌شود تنها حدود 4درصد روغن دارند.

ادوفرش‌ها: اما رقیق‌ترین عطرها اصطلاحا ادوفرش نامیده می‌شوند كه 3درصد اسانس روغنی دارند و به كار آن‌هایی می‌آیند كه دل‌شان می‌خواهد عطرشان بسیار ضعیف و ملایم باشد. هرچقدر میزان اسانس روغنی یك عطر بیشتر باشد قیمتش هم بیشتر و ماندگاری‌اش زیادتر خواهد بود.برای همین با توجه به استفاده‌ای كه از عطرتان می‌كنید یكی از دسته‌های بالا را انتخاب كنید. معمولا برای مهمانی‌ها دسته اول و دوم گزینه‌های بسیار مناسبی هستند، به‌خصوص آن‌هایی كه دوست ندارند عطرشان را به همراه‌شان ببرند و مجددا تجدیدش كنند. برای استفاده‌های روزمره و محیط‌های كاری، از ادوتویلت‌ها و ادوفرش‌ها استفاده كنید كه رایحه‌های رقیق و ملایمی دارند. امروزه ادوپرفیوم‌ها و ادوتویلت‌ها، بیشترین تولید خودشان را دارند. چون آدم‌های امروزی بیشتر از هر چیزی خواستار ماندگاری هستند و هردو این موارد ماندگاری نسبتا بالایی دارند.

نگهداری عطر
بعد از استعمال عطر از محكم بسته شدن درش مطمئن شوید. شیشه عطرها را در جاهای گرم یا در معرض نور خورشید قرار ندهید. این كار باعث از بین رفتن بخش زیادی از بوی عطر و در عین حال تیره شدنش می‌شود. به همین خاطر است كه خیلی از تولید‌كنندگان عطرها شیشه‌های تیره یا مات را برای عطرشان انتخاب می‌كنند.


سعی كنید عطری را انتخاب كنید كه انگار برای شما ساخته شده است، عطری كه با آن احساس راحتی كنید. به این‌كه این عطر روی بدن فلان دوست یا آشنا خوش بوست اكتفا نكنید. عطرها را حتما باید روی بدن خودتان امتحان كنید. پوست هر كسی، میزان خشك یا چرب بودنش و حتی رایحه شخصی هر فردی با دیگران متفاوت است. وقتی برای خرید عطر به فروشگاهی می‌روید، آن عطر را روی بدن‌تان اسپری كنید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا بعد از 10دقیقه عطرها خودشان را نشان می‌دهند و می‌توانید تشخیص بدهید برای شما مناسب هستند یا نه اما هستند عطرهایی كه در یك ساعت اول چندان دوست داشتنی به‌نظر نمی‌رسند و تازه بعد از گذشت یك ساعت خودی نشان می‌دهند. سعی كنید برای خرید عطر اصلا و ابدا عجله نكنید. باور كنید آدم لباسی با پارچه زبر را راحت‌تر از عطر نامناسب تحمل می‌كند!


عطر ارزان قیمت هرگز!
دقت داشته باشید كه هیچ گرانی بی‌حكمت نیست! مسلما یك عطر ارزان قیمت نه چندان معروف نمی‌تواند جای برند‌های معتبر سازنده عطر را بگیرد. در مورد عطرهای نامرغوب باید بدانید كه ممكن است كمی پس از استفاده بدبو شوند. برای همین اگر از این نوع عطرها دارید آن‌ها را به هیچ‌وجه روی لباس‌تان اسپری نكنید. این كار باعث می‌شود بوی بد به خورد لباس برود و به سختی بتوانید از دستش خلاص شوید اما اگر روی مچ دست‌های‌تان اسپری شده باشد با شست‌وشو به راحتی از بین خواهد رفت.
عطر را معمولا روی لباس اسپری نمی‌كنند، به‌خصوص پرفیوم‌ها و ادوپرفیوم‌ها، چون میزان روغن آن‌ها بالاست و روی لباس لكه می‌اندازد، ولی اگر خیلی دوست دارید لباس‌تان هم بوی عطر بدهد، می‌توانید عطر را روی لباس‌های تیره و با فاصله اسپری كنید، آن هم در محل‌هایی كه به چشم نمی‌آیند، مثل زیر تای یقه لباس.

رایحه‌های اصلی
عطرها با این‌كه خیلی متفاوت هستند اما در ساخت‌شان معمولا از یكسری رایحه‌های اصلی استفاده می‌شود، رایحه‌هایی مثل، عطر گل‌ها، رایحه‌های شرقی، تركیب گل و رایحه‌های شرقی، چوب صندل و میوه‌ها جزو اصلی‌ترین‌ها هستند. همچنین گیاهانی مثل بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اكالیپتوس، كندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یاس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، بهار نارنج، پرتقال، زنبق زرد، نعنا، كاج، تمشك، رز، گل مریم و وانیل جزو موارد بسیار محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آیند. نوع عطر این گیاهان و میوه هاست كه تعیین می كند عطر شما سرد است یا گرم.
شاید از خودتان بپرسید؛ چطور می‌شود عطری كه تركیبی از روغن‌های معطر و الكل است ماندگار شود؟ در حالی كه الكل می پرد و روغن‌های معطر هم ممكن است زیاد با دوام نباشند.

راز ماندگاری عطر با بخش دیگری از طبیعت تكمیل می‌شود: حیوانات! جالب است بدانید عطر را با كمك گرفتن از بعضی از حیوانات ماندگار می‌كنند. حیواناتی مثل آهو، با ایجاد مشك به دوام عطرها كمك می‌كنند. یعنی معمولا سازندگان عطرهای خوشبو مقداری مشك و عنبر هم به عطرشان اضافه می‌كنند تا این عطرها مدت زمان بیشتری رایحه‌شان را حفظ كنند و روی بدن بمانند.
 معمولا میزان ماندگاری پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها به همین خاطر بیشتر از سایز عطرهاست. بنابراین اگر میزان ماندگاری عطر برای تان مهم است به سراغ این دو دسته بروید.

نحوه درست استفاده‌ كردن از عطر
خیلی‌ها فكر می‌كنند همین كه عطر را روی بدن اسپری كنند، كار تمام است! اشتباه نكنید. عطر زدن آداب مخصوص به‌خودش را دارد، البته اگر دل‌تان می‌خواهد ماندگاری عطرتان بیشتر شود و مرتبا مجبور به استفاده مجدد نباشید؛ عطر را روی قسمت‌های نبض‌دار بدن اسپری كنید آن هم نه از فاصله خیلی نزدیك. عطری كه از فاصله نزدیك اسپری شود روی یك نقطه جمع می‌شود و احتمال این‌كه بوی آن به تلخی بزند زیاد می‌شود. مچ دست‌ها، گردن (در مواردی ممكن است باعث ایجاد حساسیت شود) و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری شدن عطر هستند. دست‌تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامی عطر را اسپری كنید. در مورد مچ دستان یك نكته را به خاطر داشته باشید؛ بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید؛ این كار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود.
بعضی‌ها عطر را تنها روی گردن‌شان اسپری می‌كنند اما فقط به گردن اكتفا نكنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و كمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تكمیل این پروژه عالی است!

یك راه جالب دیگر هم برای این‌كه بوی خوش‌تان بیشتر شود وجود دارد، مقداری كمی از عطرتان را در هوا اسپری كنید و به سمتش بروید، این طوری عطر روی تمام بدن‌تان خواهد نشست. اگر عطرتان ماندگاری كمی دارد و برای مثال تا از خانه به مهمانی برسید پریده است یا كمرنگ شده، خوب است شیشه را به همراه‌تان داشته باشید و وقتی نزدیك مقصد مورد نظرتان شدید از عطرتان مجددا استفاده كنید. این كار عطر را تازه‌تر نگه می‌دارد.

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 297 تاريخ : 26 آبان 1399 ساعت: 17:16
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : چگونه در کیش خودرو اجاره کنیم ؟ بخوانید :

اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.

در حقیقت در این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.
 


مدارک لازم جهت کرایه اتومبیل یا اجاره خودرو در کیش:

1- اصل گواهینامه معتبر.

2- کارت شناسایی معتبر.

3- به امانت گذاشتن یک فقره چک به ارزش خودرو یا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختیار شرکت کرایه دهنده اتومبیل.

پس از ارایه مدارک، قراردادی بین شرکت کرایه اتومبیل بدون راننده (که باید مجاز و جزو مجمع رنتکاران کیش باشد) و کرایه گیرنده اتومبیل تنظیم خواهد شد. مبلغ اجاره خودرو در کیش هم از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازای 24 ساعت می رسد. این تفاوت قیمت بستگی به کارخانه خودروساز و همین طور مدل خودرو دارد.
 


هزینه بنزین هم به عهده اجاره کننده است و چنانچه دارای کارت سوخت باشید می توانید از آن در جزیره کیش نیز استفاده کنید. همچنین می توانید سوخت خودرو را از دو پمپ بنزین مستقر در منطقه گلدیس و منطقه فارور تامین کنید.

مبلغ 200 هزار تومان هم بابت جرایم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر یک هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهد ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

البته باید به یاد داشته باشید این قیمت ها جهت برآورد شما از هزینه های سفر است. ممکن است قیمت ها در بعضی از زمان ها متفاوت (بالاتر یا پایین تر) باشد.
 


اما برای رانندگی در کیش باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- بستن کمربند ایمنی الزامی است.

2- بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.

3- آلودگی صوتی به هر نحو در جزیره کیش ممنوع است.

4- ریختن زباله از داخل خودرو در جزیره کیش ممنوع است.

5- جریمه ها در جزیره کیش دوبرابر سرزمین اصلی است.

6- حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است.

7- در خیابان های کیش دوربین های کنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.

...
نویسنده : ممود بازدید : 356 تاريخ : 12 آبان 1399 ساعت: 9:22
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : بهترین دوره آموزش بورس کجاست ؟ بخوانید :

سوال مهم این است که بهترین دوره آموزش بورس کجاست؟

طبیعتا  مرکز یا نهادی را می بایست جهت آموزش بورس انتخاب نمایید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد. و بهترین اساتید آموزش بورس را در هیئت علمی خود داشته باشد.

موسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش بورس وجود دارند .چنانچه در اینترنت و فضای مجازی کلاس و دوره آموزش بورس را جستجو نمایید گزینه های مختلفی پیش  روی شما خواهد بود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس  در مجموعه کانون بورس است.

در دوره جامع بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری  در بورس ، فرابورس ،بورس کالا توسط بهترین و قوی ترین اساتید بورس ایران آموزش داده می شود به گونه ای که بعد از گذراندن این دوره برای موفقیت در بورس به هیچ کلاس یا دوره آموزشی دیگری احتیاج نخواهید داشت . و می توانید همچون بزرگان بورس سهام های ارزنده و سود ده را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری های پر بازده و موفقی را داشته باشید .

همچنین در دوره بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری در مسکن ،تحلیل و پیش بینی دلار ،طلا و تورم را بطور کامل می آموزید.

افراد به سه روش می توانند در دوره های بزرگان بورس شرکت نمایند:

  • روش اول: شرکت در دوره بصورت حضوری در شهر تهران ،سید خندان
  • روش دوم: شرکت در دوره بصورت آنلاین در سایت کانون بورس(دوره آنلاین پخش زنده و همزمان دوره حضوری می باشد ،با فیلم برداری دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای طوری که بیننده حس می کند انگار در کلاس نشسته است)
  • روش سوم: تهیه پکیج دی وی دی های دوره(دوره های حضوری قبلی با دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای فیلم برداری شده است)

بنا به اظهارت مشاوران مجموعه کانون بورس تا به حال 107 دوره جامع بزرگان بورس در کانون بورس برگزار شده و بیش از دوازده هزار دانشجو در آن شرکت کرده و آموزش های تخصصی سرمایه گذاری در بورس را گذرانده اند.

با توجه به بررسی های به عمل آمده ، کانون بورس مرکز تخصصی آموزش بورس می باشد که در آن تنها کلاس و دوره های آموزش بورس برگزار می شود.نقطه قوت این مرکز اساتید قوی با تحصیلات مرتبط بورسی و رزومه و تجربه موثر در این زمینه می باشد که مهندس مهدیار حاجی علی یکی از آنها  می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که از مشاوران کانون بورس گرفته ایم دوره جامع بزرگان بورس شامل یازده زیر دوره می باشد که در آن  صفر تا صد بورس و بازارهای مالی آموزش داده می شود به نحوی که جهت یادگیری و آموزش بورس درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد.

...
نویسنده : ممود بازدید : 284 تاريخ : 11 آبان 1399 ساعت: 9:19
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : مزون چیست ؟ بخوانید :

مزون چیست؟

همه ما برای حضور در یک مهمانی، نامزدی، عروسی و … همواره به فکر تهیه لباس ها و سالن های زیبایی مختلف هستیم، و شاید به جای خرید لباس به فکر دوختن لباس بیافتیم. مزون، بوتیک، پاساژ و فروشگاه‌های اینترنتی مواردی هستند که می‌توانند شما را در رسیدن به هدف‌تان کمک کنند.

در هر شهری که زندگی می‌کنیم تعداد زیادی مزون لباس وجود دارد که بعضا به ارایه محصولات خارجی را ارایه می‌کنند، البته هستند مزونهایی که به طراحی و دوخت لباس می‌پردازند. اگر بخواهیم تعریفی از مزون که ریشه فرانسوی دارد بکنیم، باید بگوییم که مِزون مکانی برای ارایه محصولات مد و فشن است که به روشی متفاوت از بوتیک و فروشگاه آن محصولات را ارایه می‌کند.

 

با بهترین مزون‌های تهران آشنا شوید

مزون فابرا (دی تو دی سابق)

مزون فابرا تنها مزون دارنده ی گواهینامه کیفیت ISO 9001 از شرکت توف آلمان است

آدرس مزون فابرا (دی تو دی سابق): سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک 155، واحد 3
 

مزون ایران الماس

آدرس مزون ایران الماس: جردن،بالاتر از میرداماد،بن بست آناهیتا پلاک 5 واحد 3

 

مزون لباس عروس فوزیه

آدرس مزون لباس عروس فوزیه: شهرک غرب،فاز4،فلامک شمالی،خیابان نهم

 

راز موفقیت مزون در چیست؟

  • از آنجایی که مزون‌ها نسبت به بوتیک و فروشگاه‌ها کمتر در معرض دید هستند، باید از روش‌های خلاقانه تری برای تبیغات خود استفاده کرده تا دیده شوند. در غیر این صورت شانسی برای موفقیت نخواهند داشت.
  • مشتریان مزون بیشتر به دنبال محصولاتی هستند که نتوانند محصول شما را در سطح شهر و فروشگاه‌های مختلف اینترنتی پیدا کنند. بنابراین شخصی دوزی و طراحی لباس توسط طراح یکی از مهم ترین دلایلی است که می‌تواند برای مشتری جذاب باشد.
  • طراحی منحصر به فرد، اختصاص زمان مشخص برای مشتری از دلایلی است که به موفقیت مِزون شما کمک می‌کند.
  • داشتن تعامل با پلتفرم‌هایی که امکان ارایه و نمایش لباس را برای مخاطبان فراهم می‌کند.
  • تولید محتوای اختصاصی شامل: عکس، محتوای متنی و ویدیو برای مخاطبان

منبع : https://v.ht/1aQI

...
نویسنده : ممود بازدید : 305 تاريخ : 9 آبان 1399 ساعت: 7:4
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : نکات مهم برای خرید اینترنتی لباس کودک بخوانید :

 

9 نکته بسیار مهم برای خرید اینترنتی لباس کودک

 

با توجه به تغییر سبک زندگی در عصر حاضر و همینطور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خرید اینترنتی لباس کودک یکی از بهترین راه ها برای پیشگیری از کرونا و همینطور صرفه جویی در وقت و هزینه است.

اما برای خرید اینترنتی لباس کودک نیاز هست تا یکسری نکات ضروری را رعایت کنیم.

در این مقاله کامل 9 نکته بسیار کاربردی برای خرید اینترنتی لباس کودک ذکر شده است که شما با رعایت این نکات می توانید یک خرید اینترنتی خوب و سودمند را تجربه کنید.

این مقاله توسط پیج فسقلی شیک و پیک  که یک فروشگاه تخصصی و معتبر در زمینه فروش اینترنتی لباس کودک در مشهد هست تهیه شده و برای استفاده هر چه بهتر مادران برای خرید بهتر از طریق شبکه های مجازی و اینترنتی ارایه شده است.

 امیدواریم با مطالعه و رعایت این نکته ها بتوانید خریدی خوب و مطمین و رضایت بخش داشته باشید.

با نظرات خود ما را یاری کنید.

 

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 282 تاريخ : 6 آبان 1399 ساعت: 9:12
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : کسب درآمد از اینستاگرام بخوانید :

با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

 امروزه با توجه به استقبال فراوان از اینستاگرام، این شبکه اجتماعی را به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و حتی ایران بدل نموده است. با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

از آنجایی که خیلی از کاربران موبایل، بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و ترجیح می‌دهند تا نیاز خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برطرف کنند، به همین جهت، مطلوب است تا برای کسب درآمد از اینستاگرام، با ایده‌های کسب درآمد و آموزش اینستاگرام آشنا شوید. به همین منظور، در این مقاله سعی داریم تا شما را با مقوله آشنا نماییم.

با ما همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام به ۳ روش عمده نظیر:

۱ فروش مستقیم کالا و خدمات ۲٫ فروش غیر مستقیم کالا و خدمات و ۳٫ برند سازی صورت می‌گیرد که در اینجا هر کدام از این روش‌ها را به صورت مختصر بیان می‌نماییم.

فروش مستقیم کالا و خدمات:

یکی از روش‌های رایج در کسب درآمد از اینستاگرام، فروش مستقیم کالا و خدمات است؛ که این کالا و خدمات، ممکن است از خودشان باشد و یا حتی با واسطه به فروش برسد. حتی این کالا‌ها نیز می‌تواند به صورت فیزیکی و نیز به صورت دانلودی باشد. مثلا فروش کیک خانگی توسط خانمی خانه‌دار و یا فروش دوره آموزشی طراحی به صورت دانلودی در شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان پذیر است.

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات:

در این روش، به طور غیر مستقیم محصول و یا خدمت خاصی تبلیغ می‌شود. افراد معروف که که محبوبیت بالایی نزد دنبال کنندگان خود دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، افراد معروف و یا همان اینفلوئنسر‌ها در ایسنتاگرام، در محتوای سرگرم کننده خود که بازدید کننده بالایی دارد، برند خاصی را معرفی می‌کنند که در کنار دیده شدن محتوای خود، نام این برند نیز دیده می‌شود. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ و یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز می‌گویند.

برندسازی:

یکی دیگر از روش‌ها، برندسازی است. در این روش معمولا کسب و کارها، مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان می‌کنند و سعی می‌کنند روی آن‌ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا با اینکار، مخاطبان خود را به محصولات و خدمات خود علاقه‌مند کنند.

برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام

برای داشتن درآمد از اینستاگرام، ایده‌های متنوعی وجود دارد. در اینجا به معرفی برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم.

همکاری در فروش: در این ایده از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، شما کالای مورد نظر را برای فروش در اختیار ندارید و برای کالای دیگران بازاریابی می‌کنید و به فروش می‌رسانید که از این طریق می‌توانید پورسانت خود را داشته باشید.

آموزش آنلاین: شما می‌توانید آموخته‌ها و تجربیات خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و سپس تخصص خود را به صورت حرفه‌ای در قالب دوره‌های آموزشی چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دانلودی به مخاطبان خود عرضه کنید.

معرفی خدمات خود: از این نوع ایده‌های کسب درآمد بسیار استفاده می‌شود که شما هر خدماتی را که ارائه می‌دهید می‌توانید از طریق اینستاگرام بازاریابی کنید و مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید. با اینکار مخاطبان صفحه‌تان تقاضای انجام کار به شما می‌دهند.

راه‌اندازی صفحه خبری و اطلاع رسانی: شما با استفاده از این ایده، یکی از بهترین ایده‌ها را اجرایی کرده‌اید. چراکه با اینکار پس از تولید محتوای مخصوص به صفحه خود و افزایش تعداد دنبال کنندگان، می‎توانید تبلیغات گرفته و کسب درآمد کنید.

ساخت کلیپ: یکی از رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، همین کلیپ ساختن است. این کلیپ‌ها اگر به صورت خلاقانه باشد مخاطبان زیادی را به دنبال خواهد داشت. حتی می‌توان از دابسمش‌ها نیز کلیپ‌های جذابی تولید کرد و از این طریق کسب درآمد داشت.

تست کردن غذا و خوراکی: یکی دیگر از مهم‌ترین و رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، تست کردن غذا‌ها و تولید محتوا کردن در این زمینه و به اشتراک گذاشتن این گونه لحظات است

راه اندازی صفحه پیرامون اشتراک مسافرت و تفریح: اگر اهل سفر و تفریح هستید، می‌توانید لحظات خود را در قالب استوری و پست به اشتراک گذاشته و با اینکار مخاطبان زیادی برای خود دست و پا کنید و سپس با پذیرش تبلیغات از این نوع ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، منتفع شوید.

...
نویسنده : ممود بازدید : 344 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 9:37
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : طراحی سایت در آمل و مازندران بخوانید :
طراحی سایت در آمل

 

انواع طراحی سایت در آمل و مازندران

طراحی سایت در آمل دارای انواع و اقسام خاصی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند هر یک از این انواع خاص طراحی سایت در مازندران را برای سایت مورد نظر خویش سفارش دهد. از جمله انواع طراحی سایت می توان به زبان برنامه نویسی php و asp اشاره کرد که برای استخوان بندی سایت و نیز برای یافته های بانکی و محل نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران با استفاده از این زبان های برنامه نویسی می توان رو به طراحی سایت آورد.

در کنار آن می توان با زبان برنامه نویسی cms نیز به گونه ای دیگر به طراحی سایت پرداخت که در این بین گروه مقتدر طراحی سایت در مازندران ، آمل ، بابل ، ساری با کوله باری از تجربه و تخصص با کادر فنی بسیار قوی می تواند هر گونه طراحی سایتی را بسته به نیاز مشتری برای آن ها پدید آورند تا بتوان از این منظر آن ها را صاحب یک سایت بسیار شکیل و هدفمندی ساخت که می توان با بهره گیری از این سایت، گامی بسیار مستحکم در راستای توسعه کسب و کارهای خویش برداشت .

با جذب مشتریان بسیار زیاد در سراسر کشور به یکه تازی خویش در سراسر کشور ادامه داد و در شغل خویش با موفقیت و کسب سودآوری های قابل توجه خود را به همگان معرفی ساخت. بنابراین گروه طراحی سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قائمشهر می تواند دست شما را گرفته و شما را تا بلندای موفقیت با خود بالا ببرند.

در این بین در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09111273476 آماردوب تماس حاصل نموده و یا به استان مازندران، شهر آمل، به شکل حضوری مراجعه نمایید و هر نوع طراحی سایتی را که می خواهید با مسئولین آن ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و شما را با طراحی سایت از جایگاه خود به جایگاهی بسیار فراتر از آنچه تصور می کردید، به پرواز درآورد که قطعا برای شما بسیار سودده و مثمر به ثمر خواهد بود.

 

سفارس انواع سایت در طراحی سایت مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

 

سفارش انواع سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

هر کسب و کاری به مانند صنف بنگاه های معاملاتی (املاکی ها)، شرکت های مختلف و نیز فروشگاه های زنجیره ای یا هر نوع شغل دیگری می توانند با طراحی سایت دوباره از نو احیاء شود.

به عنوان مثال سایت شرکتی، سایت املاک، سایت فروشگاه و غیره و غیره همگی از انواع طراحی سایت بهره می گیرند تا به هر طریقی بتوانند رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خویش ببخشند. در صورتی که شما هم در زیر مجموعه یکی از این شغل ها هستید و از نبود مشتری رنج می برید و حس می کنید که نمی توان در شغل خویش به موفقیت و سودرسانی نائل آمد؛

می توانید با طراحی سایت با مازندران در ارتباط باشید تا برای شما سایتی را طراحی نمایند که شهرت شما را در آفاق این مرز و بوم بگسترانند و شما را با انبوهی از مشتریان به صورت روزانه مواجه گردانند که می توان بلافاصله با این کار شما را به سودهایی برسانند که به هیچ عنوان حتی در خواب هم نمی توانستید چنین تصوری را ببینید که به یکباره این طور شما را از فرش به عرش می کشانند.

برای بهره مندی از این مهم می توانید با شماره تماس 09111273476 تماس بگیرید و شغل مورد خویش را به آن ها اعلام دارید تا با توجه به نیازهایی که شما از طراحی سایت در نظر دارید، تمامی موارد موجود در ذهن شما را به بهترین نحو ممکن صورت داده و سایتی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید با کمک آن خود را در سطح بسیار کلان و گسترده ای به دیگران معرفی نمایید تا نه تنها فقط در شهر و دیار خویش،

بلکه در سراسر کشور محصولات خویش را به منصه فروش و در دسترس همگان قرار دهید تا به لطف پیشرفت تکنولوژی بتوان از این راه کسب درآمد نمود.

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 333 تاريخ : 2 آبان 1399 ساعت: 21:17

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :